18/2/2017

18/2/2017

diumenge, 14 de març de 2010

" AQUA ÇA SERT " Gavarnie

Il Maestro di Ghiaccio , a punt ... de caure.

THANATOS un diamant a l’abast de uns pocs afortunats. (No se sap mai...).


Fluide Glacial + Aqua ça Sert + ...?

Quina casualitat ... es en PAU , escalant un 6e , a la dreta de l’Overdose.

Marcel ... gaudint a tope



13-3-2010 Condicions excel·lents al congelador de Gavarnie. El gel , mai es perfecte , sempre es diferent.

Em entrat per els dos primers llargs de Fluide Glacial (columna inclosa , semblava mes fàcil que el flanqueig). Per anar a Acua ça Cert i sortir per una variant no ressenyada , que sempre te gel molt blau i mantinguda ...
De casa tot es factible , quant estàs allà ... tot s’adreça , sembla fet expressament.

Recordo amb nostàlgia el meu debut al Circ , el 12-3-2005. Quant amb tota la il·lusió i ingenuïtat del món , em vaig plantificar (una h. abans que es fes clar) , al peu de la Freezante , amb l’intenció d’escalar-la tot sol . Per sort , una cordada Francesa que anava a encadenar els dos murs (es va apiadar de mi) , i van consentir que escales amb ells de paquet.
Cada vegada que torno a Gavarnie i vaig amb la mateixa humilitat i il·lusió. Perquè la dificultat amb lliure , no es important per mi . Prefereixo l’incertesa i el compromís. Encara que , un dia inspirat vaig encadenar un 5e grau ... (estava en condicions de 4).