18/2/2017

18/2/2017

diumenge, 23 de maig de 2010

La SOLEDAT del CORREDOR de FONS






Tascons , encastats amb el martell
Una cordada de Pau (França) , m'han passat al tercer llarg
1e llarg
R4 Flanqueig aeri , amb bona roca , 6c

Xemeneia final


Cadascú te el que es mereix.

Quant en Xavi em va trucar , per dir-me que no venia (va esser una decisió assenyada), em vaig sentir molt sol i decebut. Vaig decidir anar-hi igualment.

22 i 23 – 5 – 2010 Montrebei “ TEMPESTA NOCTURNA “ 390 m. 6a A1

Una via molt bona , excepcional , imprescindible per qualsevol escalador de paret.
No pas per un aprenent com jo. Si tens el meu nivell V/V+ (no hi vagis) , es dura , molt dura...
He “pillat” un bivac ... no em sap pas greu , al contrari , em sento orgullós d’haver acabat la via.

El primer llarg , ja l’havia fet l’any 2008 ...amb un horari impresentable , vaig sentir curiositat per veure que frenava a alguns escaladors. El tram que es va desprendre la llastra , esta netejat i han col•locat dos pitons providencials (per fer Ao).
A estat el llarg més rapit que he fet. (He empalmat els llargs 3-4 , 5-6 , 8-9 , 10-11). Això no m’ha salvat de passar la nit assegut sobre d’un bloc als peus de l’abisme.
No es una via per fe sol , te molts flanquejos. Que s’han d’escalar tres vegades... La via et va menjant la moral , quant me n'he adonat del embolic en que m’havia ficat , ja era massa tard. Amb una sola corda la retirada es complicada. No porto mòbil , però si dues barretes de musli , tres caramels i un litre de beguda (quina set que he passat...).
Els parabolts que van posar en el re-equipament , els han respectat. Estan molt be , sobretot per els qui escalen tota la via amb lliure.
He fet servir , a mes de Camalots , Aliens i tascons ; 5 claus , un ganxo i sobretot magnesi ... que m’ha donat l’empenta psicològica que em faltava (jo no faig 6a ... sinó es absolutament necessari).
Aquesta es la meva via Nº 25 a Montrebei (sense comptar dues a l’agulla del Forat). Recordo com si fos ara , el 11 de setembre del 2003 , quant en Kel em va portar a fer el “Petit Diedre”. Ara em costarà sumar més vies.