30/9/2017

30/9/2017

dissabte, 15 de maig de 2010

MONTREBEI Paret Catalunya "MONTSERRAT CLOTET"









Agulla del Forat.
Al costat “Esperesta” (ressegueix l’agulla petita i l’esperó).
MONTREBEI Paret de Catalunya “MONTSERRAT CLOTET” 290 m. 6a+/b (V+/6a obligat) i Ae

Montrebei ...Ja no podia esperar més. Anava a la paret d’Aragó i m’he trobat un cartell : “Carretera tallada per obres” ... He buscat una opció factible per Montanyana. Desprès he vist una cordada al pany de la CADE ? Per on es passa , per anar-hi ?

Aquesta via la tenia emparaulada per fer-la amb un amic... o sento , en farem un altre.

Ressenya de Luichy i via del Paca , triomf assegurat. En Paca deixa les vies, arreglades (no em refereixo als A4...) , perquè les puguem fer la majoria d’escaladors. En aquesta hi ha deixat un punt picant...
M’ha agradat , es una via variada. El primer llarg es entretingut (son dos) , no intenteu empalmar (jo o he fet , amb corda de 70m). Els Ae amb un estrep i el fifi es passen be (ambient). Al llarg 4... m’he tingut d’espavilar. Els últims llargs , son fàcils (IV) , sort , dons ha passat un ruixat (amb calamarsa). Al pot de piades , i havia 13 repeticions apuntades. El descens (quant has trobat la primera canal) , esta fitat , es rapit i fàcil.