30/9/2017

30/9/2017

diumenge, 11 de juliol de 2010

ORDESA Paret de la Cascada "GRAN DIEDRE 1973"




EL SONRIURE

Ja m’agradaria... fer 7e grau (a vista , equipant). Per poder escalar totes les vies d’Ordesa.
Però si pogués elegir alguna de les qualitats , de les que no tindre mai o que tinc mancances. Elegiria el somriure. (No em refereixo al somriure interessat i fals) , sinó al sincer i espontani .
Aquest do innat , contagia alegria i optimisme. Amb un bon somriure es pot aconseguir gairebé tot... inclòs fer feliç als altres.








10-7-2010 ORDESA Paret de la cascada “GRAN DIEDRE 1973” 350 m. 6a

Per els que busquen , vies assequibles (factibles) per fer a Ordesa , aquesta es una opció molt recomanable.
No te pèrdua : Es la canal-díedre més marcat , va buscant sempre lo fàcil i evident , passant per sota dels grans sostres característics. Es molt mantinguda en V/V+.
M’he sentit molt còmode en aquesta dificultat (algun V m’ha semblat més difícil que els 6a).
Em anat molt ben compenetrats amb el meu company , que m’ha cedit l’honor de fer tots els llargs de primer. Sense presses , anàvem preparats i mentalitzats per si la cosa s’allargava més del compte...
En resum , una magnifica via classica.