18/2/2017

18/2/2017

diumenge, 3 d’octubre de 2010

MONTSEC de L'ESTALL 1322 m.



Quant ho has provat tot , i ja no pots més. Quant ho has donat tot i no et queda res. Llavors es quant surt... aquella qualitat , que se suposava que tenies. Jo li dic fons.



Em feia il·lusió fer la via “Laffranque” , la primera que es va obrir en el sector Estall , de la paret d'Aragó. Va directa al Tossal Gros 1322 m. el punt més alt del Montsec de l’Estall.
M’ha donat l’impressió , que fa anys que no es repetia ... no m’estranya.
La ressenya del llibre parla d'un tram , poc clar i exposat . Em pensava que era de broma i es podria trampejar (amb paciència hagués passat) . El expo. es obligat i roca delicada.
M’he escapat per la “Xemeneia Encantada” , una mica bruta , però amb una xemeneia molt maca i fàcil.
El accés per Viacamp (encara fan obres) , però es pot passar. La pista esta perfecte.