4/10/2017

4/10/2017

dijous, 16 de desembre de 2010

SERÉ FELIÇ


1ª Ascensió 18-12-2010

TAVERTET Cingles del Pla de Dalt

“SERÉ FELIÇ” 85 m ED- 6b A2 (obligat V A2)

Una petita meravella , tot díedres i fissures. Per una minoria , que sàpiga entendre-la.
La pedra , típica d’Osona : Perfectament imperfecte. Te alguns components “màgics” , capaços de convertir al més valent , agosarat i atrevit , en un pobret inútil.

Que estàs pensant ... ? NO !!! no i vagis ... ti faràs mal.
La via només es per escaladors “autèntics” , o per lluitadors.





SERÉ FELIÇ

He d'apendre a viure i tornar a comencar.
Viure en silenci, ser invisible, no em farà avançar.
Després miro l'altra gent i veig que em miren diferent...
I vull canviar; és l'hora, m'he de despertar.

Vull ser feliç, vull viure aixi,assaborir cada segon; vull compartir-lo i ser feliç.
Hi ha tantes coses per apendre, tants moments per disfrutar, la vida sempre va sumant el que tens i el que has donat.
Creieu-me, ara viuré, cada segon, si, mentre pugui ser aqui.
Ja he entèsque el meu desti és escollir.
I no em fa por, no. He decidit: vull ser feliç.

Ara viuré, si em queda una miqueta d'aire no penso defallir.
Tinc les ganes de guanyar, tantes ganes de lluitar.

Seré feliç, seré feliç.

Puc triar plantar-me aquí, sóc lliure d'escollir.
Equivocar-me em pot servir per anar aprenent molt més, si segueixo el cor segur que no em cal patir per res.
I a cada pas, si, hi haura una altra oportunitat.
I ara ja em veus, sóc diferent.
Aquella trista i temblorosa persona d'ahir ha nascut amb molta força, tantes ganes de sentir.
Ara em guardo l'energia per aquell que cregui em mi.

No gastaré ni un dia més a lamentar-me o seure a descansar.
I cada pas meu em permetrá avançar cap al futur am confiança i llibertat.

Seré feliç.

Creieu-me, ara viuré assaborint cada segon, compartint-lo i sent feliç.
Hi ha tantes coses per aprendre, tants moments per disfrutar.
El que has donat, ara ho rebras.