18/2/2017

18/2/2017

dissabte, 26 de febrer de 2011

44 anys desprès d’haver-la fet per primera vegada ...


 No estic cansat , estic desanimat.

En el transcurs de un duríssim entrenament. Un amic em va dedicar unes paraules , que em van quedar gravades :
“No estàs cansat , estàs desanimat. Després del no pogué més , hi ha ... el pogué més”.

Aquest amic es un atleta popular anònim , el millor corredor de marató que conec. Va esser capaç de corre al límit de les seves capacitats i superar tots els paràmetres establerts , matemàticament possibles o probables. El seu registre 2h 22’ (millor marca Ripollès - Osona) , encara esta vigent desprès de 28 anys ... i durarà.
Ell , igual que jo. Ja fa molts temps que em canviat la paraula PATIR per la de GAUDIR.

***

El mestre Joaquim Casal (en plena forma).
Ha repetit aquesta via 44 anys desprès d’haver-la fet per primera vegada ...

Dos clàssics (Quim i Kim) i una súper clàssica.
Montserrat - La Talaia Gran - Aresta Brucs
Via “CERVERA – RAÚL” 175 m. V+ Ae

Quant mires el perfil de la muntanya de Montserrat , destaquen dues fascinants agulles , esveltes i elegants , que senyalen al cel. El Cavall Bernat i La Talaia.
Una via per gaudir , amb pedra excel•lent i restaurada amb parabolts (algunes assegurances allunyen).