18/2/2017

18/2/2017

divendres, 30 de març de 2012

RACÓ de St. Marti Xic


Quant un amic, company o conegut, realitza algun dels meus somnis. Em sento feliç, com si part de mi també l’agüés fet.

Aquí teniu aquest fantàstic vídeo, que el Marc Subirana a compartit amb mi :
http://vimeo.com/39284290


Qui o diu ... Que els somnis no es fan realitat. Només cal una mica d’imaginació .... Jo e trobat el meu Separate Reality i ben a prop de casa : a St. Marti Xic.
No te res a veure amb el SOLO integral del Wolfang Güllich a “Separate Reality”. Però també passa un sostre fissurat ... Encara que, a tres metres del terra. No pas amb solo, sinó penjat amb els estreps de friends. La sortida del sostre no es tan espectacular, però m`ha costat dues hores de suplici, col•locar un parabolt.


RACÓ de St. Marti Xic


Una petita i curta cinglera balmada, al costat del camí PR. Unas vies d’iniciació, amb bones vistes de tota la plana.
Molts diumenges passem corrent per aquest indret ... La Carme va tenir l’idea : Perquè no obrim una via fàcil que pugui escalar jo ?

Vies :
  5-2-2012   Xic **  7 m. IV
18-2-2012   Kimxic ***  10 m. 6b+
24-3-2012   Separate Reality ****  15 m. V A2 (original A2+)  Material :  joc de Friends 0.4 al C3
28-3-2012   Flanqueig ***  10 m. V