18/2/2017

18/2/2017

dissabte, 6 d’octubre de 2012

KM VERTICAL


                             

SOM COM NENS...
Vaig veure que en Kilian Jornet havia travessat Courmayeur – Chamonix (Passant per l’Aresta Innominata i el Cim del Mont Blanc) en 8 h. 43’. El que fa en Kilian es impressionant... Ja no sorpren a ningú.
He tingut enyorança de la meva època de corredor... De quant jo també "volava" per les muntanyes.


Km Vertical   6/10/2012    9h. 06’ Pedraforca

Mirador del Gresolet 1567 m. Cim del Calderer, 2493 m. Per la Cara Nord (Aproximadament 1 Km vertical). 1h. 01’ 14” 59c (Del Refugi al Cim).
Parcial, via Estasen 600 m. IV   31’ 53” 42c (Del dit de Riambau al Cim). 
Poc més de dues hores (parades incloses), tota la volta, passant per el Pic Superior i baixant per el Verdet.

La veritat es que me trobat molt be, si hagués forçat una mica, podia haver baixat de 30’ a la via Estasen i de la hora al Cim, però me’n he adonat tard.
No portava material, ni casc, ni beure. Només els peus de gat, que me calcat al collet del Dit de Riambau, i tret al Cim.
A la pujada tot es capacitat aeròbica, resistir i patir. A mi m’agradava la baixada...“NO tens excuses”... T’has de llançar a tomba oberta, amb tècnica, decisió i valentia.
A la meva edat, tenim un dia bo... De cada deu. Avui me sorprès a mi mateix.

(28/9/2013  Estasen  27' 47" 01c)