18/2/2017

18/2/2017

dimarts, 11 de novembre de 2014

55 Vegades No pot ser


Mai he estat gaire espavilat, ni tinc talent innat, només tenacitat. Sóc un peó, un treballador. Necessito ben poca cosa per ser feliç.

He tingut molta sort. He aconseguit amb escreix, tot el que m’he proposat, i que depenia del meu esforç... Amb l’excepció... Del que més he desitjat.

Es dona la paradoxa, que el que més m’agrada, és el que menys he practicat.

M’he passat la vida buscant aventures... I no n’he tingut mai cap.

El preu d'un somni, és que no te preu.

Sempre has d’estar preparat... Per si de cas, és presenta l’oportunitat. 

Foto del 18/10/2014
 8/11/2014   Montrebei   Paret d'Aragó   Pilastra dels Voltors

“55 Vegades No pot ser”   110 m. (+150)  A2+ 6a

Una ascensió amb bon estil. Sortint de Les Masies de Voltregà a la matinada, viatge, aproximació, escalada, i tornada a casa. Per fer-la s’ha d’escalar els primers tres llargs (150 m.) de “Otros Mundos” , fins la Cova.